4 października 2015

24 godziny to nadal za mało?

Cześć! Niewidoczna wita się z wami po małym zniknięciu.
Przyznaję się bez bicia, nie porwali mnie, a sama zawaliłam.
Dodatkowo dopadła mnie choroba. 


24 godziny to jak dla mnie zbyt mało. Moje życie obecnie krąży wokół czterech rzeczy: szkoła, sport, jedzenie i spanie. Nie mam czasu na nic więcej, często mam zawalone weekendy, napięty plan dnia. Codzienne treningi sprawiają, że marzę o tym, by się wykąpać i położyć, kiedy okazuje się, że czeka na mnie jeszcze stos książek. I tak siedzę. Do północy, czy pierwszej. Macie podobne odczucie, że czas mija niesamowicie szybko? Dni przewijają się jeden po drugim, a ja chciałabym zatrzymać się na chwilę.

weheartit.com - CZASEM TYLKO PORZĄDNA KAWA POMAGA

Nie chcę się usprawiedliwiać, czy tłumaczyć, jednak chcę, żebyście wiedzieli, jak jest. Czasami brakuje mi kilku dodatkowych godzin, żeby zrobić wszystko, co chciałabym w danym dniu, a nie przekładać je "na później".

Jednakże mimo natłoku obowiązków, człowiek to nie robot, potrzebuje odpoczynku. Chociaż chwili dla siebie. Ja ten moment wykorzystuje w domu, czy nawet w autobusie, słuchając muzyki. Na przeprosiny, podsyłam wam kilka tytułów, które widnieją u mnie na liście często odtwarzanych: 






[znalazłam tylko wolniejszą wersję, wystarczy zmienić prędkość to 1.25 w ustawieniach]








Też ostatnio macie bardzo "intensywny" okres w życiu? 
Jak wykorzystujecie wolną chwilę? Znacie te kawałki?

6 komentarzy:

  1. To prawda dni szybko mijają.
    Pozdrawiam,
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh, rozumiem Twój ból, ostatnio nie mam nawet czasu, na przeczytanie strony książki, cały dzień nauka i szkoła. Wolną chwilę wykorzystuje na czytanie czy też oglądanie. Życzę powodzenia i wytrwania w ten jakże pracowity czas! :)
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przez ostatnie tygodnie nie mam czasu na swoją pasją jaką jest fotografia i wydaje mi się, że czas biegnie tak niezauważalnie, no pewnie sama wiesz..nim spojrzysz na zegarek a z 14 zrobiła się 22.
    Jednak głowa do góry, będzie dobrze, trzeba żyć na 100%! :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dni mijają bardzo szybko. ;/
    Mogłabyś poklikać u mnie? <3
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi również czas mija o wiele za szybko i też brakuje mi kilku dodatkowych godzin na ogarnięcie wszystkiego, uwielbiam te piosenki!
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Odkąd jestem w ciąży i całe dnie spędzam w domu, dzień straaasznie mi się dłuży. Nie wiadomo co gorsze ;)

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń