17 lipca 2015

5 rzeczy, które dają mi szczęście

Dzień dobry kochani, dziś wita was Paula!
Na to czy człowiek czuje się szczęśliwym wpływa wiele czynników zależnych od danej sytuacji. Trudno jest wymienić czołową piąteczkę, ale spróbowałam sprostać temu wyzwaniu. Wybrałam te, które tak naprawdę są najbardziej oczywiste, gdyż mam z nimi styczność na co dzień. Krótko rzecz ujmując nie chciałam dawać czegoś typowo "głębokiego" już na sam początek.  :)


Nie bierzcie tak bardzo sobie do serca ich numerację, nie jest ona tu aż tak istotna, chociaż starałam zrobić się to według pewniej hierarchii. Mam nadzieję, że przyjmiecie ten post z uśmiechem i przymróżeniem oka. Każdy podpunkt jest po krótce opisany, enjoy

1.Rodzina i przyjaciele
Możecie pomyśleć, że to dość banalny podpunkt, ale nie będę ukrywała, że w stu procentach prawdziwy. Nie wyobrażam sobie być szczęśliwą bez kilku ważnych dla mnie osób, na których mi zależy. Bo jak tu żyć bez ludzi, którzy rozśmieszają cię do łez, zawsze są przy tobie i świetnie spędza ci się z nimi czas?

2.Pasja
To jedna z rzeczy, bez której moje życie byłoby nijakie. Ogólnie rzecz biorąc uwielbiam się ruszać, aktywnie spędzać czas. Jeśli chodzi o to, co trenuję - odpowiedzią jest koszykówka. Ale nie ograniczam się tylko do tego, lubię też jazdę na rowerze, piłkę ręczną, pływanie i praktycznie większość dyscyplin. Czasem nawet i wyruszę pobiegać.

3.Chwila dla siebie
Ten punkt jest tak naprawdę nazwany dość ogólnikowo. Zawiera w sobie dość sporo, gdyż na myśli mam wiele czynności, które wykonuję mając wolny czas. W skład tego wchodzą takie rzeczy jak: słuchanie muzyki, oglądanie filmów, czytanie książek, pisanie dla was, itp. To moment, w którym mogę odetchnąć i zrelaksować się z kubkiem herbaty, czy kakao. Często ma to miejsce w nocy, kiedy nikt mi nie przeszkadza.

4.Jedzenie
Dajcie dziecku jeść, a będzie szczęśliwe - tak, to właśnie cała ja. Uwielbiam jeść, ale nie byle co, a dobrze! Mój tata lubi eksperymentować w kuchni, a ja zawsze jestem otwarta na jego wynalazki. Wiadomo, lubię czasem zjeść pizze, lody, burgera, ale to chyba nie grzech? Generalnie wychodzę z założenia, że jeśli mam coś jeść, to z przyjemnością. Dlatego, jeżeli coś estetycznie wygląda, bądź nieziemsko pachnie - nie mogę się oprzeć. Poza tym kocham to, co słodkie!

5.Sen
Spanie to coś, co Tygryski lubią najbardziej! Kto nie lubi leżeć na miękkiej poduszcze pod cieplutkim kocem? Mimo, że kocham aktywność, moją drugą miłością jest wylegiwanie się i spanie (kiedy mogę) do późna. Na szczęście jakoś daję radę połączyć te dwie rzeczy. 


Jakie 5 rzeczy znalazło by się na twojej liście?
Jestem ciekawa waszych odpowiedzi w komentarzach, do następnego!:)


/zdjęcia posiadają licencję CC, bądź pochodzą z portalu tumblr/

51 komentarzy:

  1. U mnie to samo. Do tego dodałabym kubek kawy z rana i dobra książka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie jeszcze sport, ale to bardziej do pasji :)

    Obserwuję! Za komentarz do najnowszego posta odwdzięczam się obserwacją, jeśli jeszcze nie obserwuję i trzema komentarzami. Dodatkowo klikam w bannery i linki, jeśli posiadasz :)
    www.sandrakopko.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię sport i zakupy. Może wolna obserwacja? Odpisz lub zacznij a ja za obserwuje ♡♡♡☆☆☆

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy post. U mnie na pierwszym miejscu zawsze stoją pasje + sport. Kubka ulubionej herbaty z rana też nie mogę pominąć ;)
    [Mój blog]

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy post :)
    Uwielbiam czytać takie posty ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Dorzuciłabym do listy jeszcze zakupy oraz zdobywanie nowej wiedzy i umiejętności (tak, wiem, jestem dziwna, ale lubię się uczyć :))

    http://kosmetyczka-usmiechu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja także mam podobne kanony szczęścia ;)
    ♥Different Diamond♥
    Pozdrawiam :)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietny post, bardzo milo sie czyta <3
    U mnie bylaby to rodzina, przyjaciele, sport i muzyka <3
    a moze obserwujemy? :)

    http://inspirationandvictoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie przepadam za słodyczami i zamieniłabym je na kawę. Oto mój kanon szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja dodałabym jeszcze książki, jako osobny punkt, a nie tylko część w chwili dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny pomysł na post ;p

    zapraszam: $36.99

    OdpowiedzUsuń
  12. Rodzina i przyjaciele zdecydowanie NO. 1 <3
    obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    julgaspace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. aa sen i jedzenie <3 mmm jakbym czytala o sobie; )

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki za komentarz ;)
    Bardzo fajny i interesujący blog! Moja lista szczęścia wyglądałaby tak samo jak ta :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się z każdym punktem. :-)
    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych. :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie najważniejsza jest samorealizacja. Bez tego nie ma mnie jako człowieka. :)

    Co sobota odpowiadam na pytania Q&A - jeśli zadasz, odpowiem na Twoje dołączając link do Twojego bloga. Zapraszam na bloga, ewentualne pytanka :) -> www.avangardovo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, szczerze mówiąc w moim życiu jest również ważna :)

      Usuń
  17. rodzina, przyjaciele, jedzenie i sen <3 Świetny post, w zasadzie to zgadzam się ze wszystkimi punktami haha :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy pomysł n wpis! Zgadzam się ze wszystkim :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ooo, jedzenie ♥ xd
    Bardzo ciekawy wpis! :)

    Zapraszam na bloga: ¦KLIK¦
    Grupa na fb: ¦Dołącz do dreamers KLIK¦

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj, spanko! Też lubię czasem się walnąć na kanapę i poleniuchować :)
    Muszę z dumą przyznać, że moją największą miłością są naleśniki. Naprawdę, nie mogę się oprzeć, gdy jakiegoś widzę, haha! Oprócz naleśników, oczywiście kocham muzykę. Dzięki niej się odprężam i zbieram myśli. Pomogła mi ona też w pewnym stopniu ukształtować mój pogląd na świat :)

    Pozdrawiam,
    INNA MYŚL

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgadzam się z Tobą moja lista wyglądałaby prawie identyczne :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Moja lista wygląda tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Moja lista wygląda podobnie :) Rodzina i przyjaciele to podstawa! :*
    zapraszam: Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  24. Moja lista wygląda podobnie:) rodzina i przyjaciele to podstawa :)
    zapraszam do mnie: Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  25. ja bym dodała jeszcze muzykę :D koniecznie!!!
    zaobserwowałam, miło gdybyś się odwdzięczyła :3
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam, nowy post z festiwalowym lookiem ✌

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mogłabym jej ominąć, jest w punkcie "chwila dla siebie" :D

      Usuń
  26. Ja bym jeszcze do chwili dla siebie dodała ciszę, kocham momenty, kiedy jestem sama w domu i jedyne co słyszę, to dźwięki ulubionej muzyki. ;)
    Zaobserwowałam i zapraszam do siebie.
    knightterss-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam podobnie jak ty :)

    Obserwuję i liczę na to samo :)
    http://paulineya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja wybrałabym to samo :)
    Przy okazji na waszym meilu powinna czekać wiadomość ode mnie :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Mamy wspolne 5 rzeczy :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. nigdy nie zastanawiałam sie tak dokładnie co by było na takiej liscie ale zdecydowanie punkt 1 i 2 ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. super pomysł na post! :)
    Obserwuję :>

    Zapraszam do siebie! :)
    http://xaaleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. tak jak osoby powyżej dodałabym muzykę
    to chwila, w której przenoszę się myslami o miejsce, gdzie nikt nie zakłóci mi mojego spokoju
    szarpana.bloogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. jedzenie! ale z dietą to troszkę cięzej z tym... :(

    OdpowiedzUsuń
  34. Mi najwięcej radości sprawia czyiś uśmiech i spędzenie czasu z bliskimi :D
    Moj blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  35. To są takie ogólniki... myślałam, że lista będzie spersonalizowana, taka subiektywna. Każdego z nad cieszy czas poświęcany na hobby czy rodzinę, ale nie każdy lubi już coś konkretniejszego, nie?
    Moje spersonalizowane top 5 mogłoby wyglądać tak:
    1. pisanie & fotografika
    2. hard/glam rock
    3. relacje z eventów (mieszkam w Trójmieście)
    4. kuchnia wegetariańska
    5. oglądanie kreskówek z przyjaciółmi (tak, kocham np. Fineasza i Ferba, a co!)

    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tym poście o to mi chodziło, taką "moją" chciałabym dodać, kiedy już będę z wami dłużej :) ale fajnie, że zwróciłaś na to uwagę i na dodatek twoja lista jest bardzo ciekawa! Fineasz i Ferb? moja ulubiona bajka ze współczesnego Disneya! :D

      Usuń
  36. Mnie też cieszą te rzeczy! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  37. Myślę, że wymieniłabym to samo :) jedzenie = szczęście :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Jejku, świetny post! Bardzo przyjemnie się czytało :")
    Sam szablon też pięęęękny ♥

    btw, zapraszam do siebie, mój blog jest nowy i bardzo zalezy mi na komentarzach i obserwacji :(
    thousand-miles-to-heaven.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  39. Zdecydowanie wybrałabym to samo. :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgadzam się z Tobą, z pewnością także wybrałabym te 5 :D

    OdpowiedzUsuń
  41. wszystko naprawde fajnie napisane :)

    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. mam prawie takie :D tylko sport się różni :D
    super post!
    http://aagataaasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. U mnie w kolejności
    1. Rodzina i przyjaciele
    2. Muzyka i Blog
    3. Fotografia
    4. Podróżowanie
    5. Gotowanie

    Całuję i zapraszam na mojego bloga :),
    www.FASHIONCAROLINNA.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Wszystko, to, co zostało wymienione dla mnie również jest ważne ja dodałabym jeszcze samoakceptację, ponieważ jeśli nie będziemy sami siebie w pełni akceptować żadna z tych rzeczy nie uczyni nas szczęśliwymi :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń